מלונות מהממים בצפון

שיווק מלונות בוטיק

רוב האורחים שוהים במלונות בוטיק כי זה אופנתי לעשות זאת, לא בגלל המתקנים שהמלונות מציעים

בהקשר זה, מלונות בוטיק משווקים באופן דומה להרבה סחורות אחרות, בהן נמכרים החוויה והתדמית, ולא המוצר עצמו.

שיווק מלון בוטיק עצמאי יכול להיות קשה, מכיוון שיש בדרך כלל מגבלות כספיות ומגבלות משאבים אחרות. הנושא המרכזי בשיווק מלון בוטיק או אתר נופש כרוך ב"שליחת מסר" לשוק היעד. פיתוח סיפור חשוב מתמיד, המתייחס לאופי המיוחד של החוויה או המיקום, או ההיסטוריה מאחורי הקמת המלון. הסיפור הייחודי והקשור בקלות חייב להיות מועבר דרך ערוצים יעילים ובמחיר סביר כמו דיוור ישיר או מכירה ישירה,

מלונות בוטיק בטבריה

הכנרת מדהימה ביופייה. על כך אין עוררין. מלונות בוטיק מביאים יתרונות מסוימים מבחינת תפעול ורווחיות

 מלבד דרישת לקוחות חזקה, הכלכלה נוחה למפעילי מלונות הבוטיק

לדוגמה, בעלי בוטיק לא צריכים לשלם דמי זיכיון כדי להפוך לחלק מרשת גדולה יותר

המלון יכול לשרוד ולהצליח בלי שירותים יקרים כמו מסעדות ואולמות נשפים/חללי ישיבות; עם זאת, שירותים אלה, כאשר הם מעוצבים בצורה בוטיקית, יכולים להביא רווחיות נוספת משמעותית להכנסות החדרים של המלון. מלונות בוטיק בטבריה יכולים להיות קטנים יחסית. מלונות בוטיק בצפון נותנים תחושה של חופש אמיתי, בין הירוק המתחדש והנוף היפייפה של הצפון.

מלונות בוטיק בצפון

לאחר שהוקמו, מלונות בוטיק נוטים להיות בעלי אחוז גבוה יותר של אורחים חוזרים בהשוואה לענף התיירות בכלל, מה שעשוי לשקף מידה קטנה יותר של תנודתיות כאשר עוברים זמנים כלכליים קשים. עם זאת, מלונות בוטיק חכמים חייבים להמשיך ולהתאים את עצמם לצרכים, הטעמים, ההעדפות המשתנים ללא הרף. מלון בוטיק בטבריה הוא המלון בשבילכם!

מלונות בוטיק  

מלונות בצפון בוטיק פונים ללקוחות שמוכנים לקבל בברכה קונספט לא מסורתי של יוקרה ושירות. הספקטרום אכן רחב למדי, ונע בין מודל של יוקרה בלתי מתפשרת לשירות בלתי מתפשר,24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. שירות של רום סרוויס מסביב לשעון לצד יחס אישי בלתי מתפשר, צוות המלון שתמיד בגישה שירותית, עם חיוך רחב וסבלנות אין קץ.

 

דילוג לתוכן